FACTORII DE EVALUARE ÎN OPTIMIZARE

      FACTORII DE EVALUARE ÎN OPTIMIZARE –  Optimizarea pentru Google, în principal, creează isterie în rândurile celor ce deţin site-uri Web. Google îşi modifică şi îşi ţine ascunşi algoritmii de evaluare a site-urilor Web, noi putând doar banui sau desluşi din brevetul pus la dispoziţie sau din metodele de calculare a Page Rank-ului.
        Specific faptul că aceste sugestii nu pot fi stricte, ele fiind diferite de la un site la altul, reprezenetat prin conţinut. Totuşi e bine să ţinem cont de ele.

        Structurez exemplificarile în aşa fel încât, să se poată deosebi modalitaţile corecte de optimizare, de cele care nu vor da rezultate şi deci sunt negative ca acţiuni aplicate unui site Web.

Modalităţi Onpage pozitive/corecte:

– Cuvinte cheie în URL:

        Poziţionarea cuvintelor cheie e importantă, deci e bine să se noteze cuvinte cheie în URL;

– Cuvinte cheie în Link:

        Deasemena important, prin faptul că, vor fi gasite mai uşor la căutări, daca acestea au relevanţă pentru paginile respective;

        Operator de căutare pentru această opţiune: intitle:cuvant cheie sau allintitle:cuvinte cheie.
-Cuvinte cheie in Tag-ul titlului:

        Cuvintele ar trebui să fie cât mai la începutul titlului sau chiar primul. Titlul ar trebui să aibe între 10 şi 60 de caractere, fără să includă semne speciale gen „-„, „|”,”< >”, etc. Unii dintre cei care au folosit aceste caractere au fost penalizaţi în Update-urile anterioare;

-Cuvinte cheie în Tag-ul de descriere:

        Cuvintele cheie ar trebui să formeze o descriere succintă a site-ului. Descrieri de genul: „cea mai bună firmă…”, „cel mai tare…. „, etc, care să nu conţină cuvinte cheie şi să descrie activitatea site-ului Web, nu aduc nici un folos deţinatorilor. Ar trebui să detină mai putin de 200 de caractere;

-Cuvinte cheie în Tag-ul cuvintelor cheie:

        Orice cuvânt cheie din tag trebuie să se regasească în conţinutul site-ului. Unii au ajuns la concluzia că „textul/conţinutul e regele” în indexarea pentru motoarele de căutare. E indicat să se noteze 10 cuvinte pe pagină, dar pe fiecare pagină să se folosească cuvinte specifice paginii respective. Aceste cuvinte cheie trebuie să se regăsească în conţinut, altfel ele vor fi considerate fără relevanţă şi nu vor fi luate în calcul. Unii consieră Tag-urile de descriere şi cel pentru cuvintele cheie ca fiind inutile, dar e bine să le folositi. Meta Tag-urile nu sint numai pentru optimizare;

-Cuvinte cheie şi densitatea în conţinutul paginii:

        Ar trebui să fie de 5 – 20% cuvinte cheie/cuvinte în textul paginii. În general abuzul de cuvinte duce la SPAM, fapt penalizat de catre motoarele de căutare;

-Cuvinte cheie individuale/unice:

        Acestea ar trebui să fie între 1 – 6% – fiecare cuvant cheie/totalul cuvintelor din continutul site-ului;

-Cuvinte cheie în H1, H2,… H6 sau headings:

        E indicat să se folosească aceste headings, pentru a scoate în evidenţă cuvinte cheie;

-Cuvinte cheie în textul Alt:

        Acestea ar trebui să descrie imagini şi deci pot fi folosite pentru a avea o relevanţă la căutări. Este important să nu se  abuzeze de această opţiune, ea putânt fi considerată SPAM dacă folositi multe cuvinte cheie;

-Cuvinte cheie în link-urile către alte pagini web (externe):

        Anchor text e o modalitate utilă de a mări randamentul după căutări. Folositi această opţiune către link-urile interioare (cu cuvinte cheie ce reies din contextul paginii respective) si exterioare;

FACTORII DE EVALUARE ÎN OPTIMIZARE
FACTORII DE EVALUARE ÎN OPTIMIZARE

0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *