Raportul motoarele de cautare şi directoare
iunie 29, 2020

Raportul motoarele de cautare şi directoare

        Raportul dintre motoarele de cautare şi directoare – Cele mai importante motoare de căutare deţin propriul director Web, pentru a folosi baza proprie de date. Astfel încât rezultatele la căutări să fie unice şi cu relevanţă.

Google, Google Directory si ODP

         Astfel, Google deţine Google Directory şi ODP, directoare Web ce au o relevanţă specială pentru căutarile din Google.

        ODP sau DMOZ e un director Web ce se bazează pe editarea umană în care editorii selectează, dupa anumite criterii prestablite, site-uri Web ce pot fi înscrise în acest director.

Editarea umana implică verificarea şi evaluarea site-ului trimis spre înscriere – adaugare şi catalogarea prin trimiterea în secţiuni specifice ale directorului, ce au relevanţă pentru site-ul trimis.

        Înscrierea – adaugarea unui site in DMOZ este gratuită, dar necesită rabdare din partea dumneavoastră, editarile fiind facute de editori voluntari si nu de angajaţi ai firmei.

        Încercaţi să nu trimiteţi site-ul spre înscriere în DMOZ în mai multe categorii. Alegeti o categorie relevantă şi folosiţi secţiunea de înscriere – adaugare în director.

        În ODP trimiterea spre înscriere – adaugare repetată şi în diferite categorii poate fi considerată ca fiind ODP Spam.

        Google Directory preia baza de date din DMOZ după o perioadă de timp definită de către ei, astfel încat posibilele erori pe care unii editori le pot face sau funcţionabilitatea site-ului acceptat deja să nu influenţeze rezultatele pentru care aceste site-uri sunt optimizate.

Yahoo! si Yahoo! Directory

         Yahoo! deţine un director propriu, ce cataloghează site-urile prin intermediul unor editori.

Site-urile comerciale spre a fi înscrise – adaugate trebuie să platească o sumă specificată de către deţinatorii directorului. Iar cele necomerciale pot fi înscrise – adaugate prin intermediul unei secţiuni distincte.

MSN si directoarele Web

        MSN preia de la diferite directoare „satelit” (pentru că dacă veţi căuta un director specific MSN, probabil veti găsi vreo 3 astfel de directoare, plus că de curand MSN a început să utilizeze şi baza de date ODP)din care îşi preia resursele pentru căutarile efectuate.

 Raportul motoarele de cautare şi directoare
Raportul motoarele de cautare şi directoare

Read More About Us

Related Posts

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Why Choose Us?
Innovative Design: We push boundaries to create visually striking and unique designs that stand out in the digital realm.

User-Centric Approach: Your users are at the heart of our designs, ensuring an intuitive and delightful user experience.
Custom Solutions: Every project is a canvas, and we tailor our designs to suit your brand, your audience, and your goals.

citește mai mult
We’ve Moved to a New Creative Hub!

We’ve Moved to a New Creative Hub!

Hello to all our amazing followers and clients! We have some big news to share – Delta Design Agency has officially moved to a brand new office space!

A Bigger Canvas for Creativity:
Our new space is more than just an office; it’s a canvas where our creative ideas will flourish and evolve.

We’ve designed it to be an inspiring environment where innovation and collaboration can thrive.

citește mai mult
HiSport Project in Progress: Deadline is close!

HiSport Project in Progress: Deadline is close!

Hello, dear subscribers and clients! Our project is underway and we are just suffering from lack of time and staff for it, but we will make it by the deadline!

The Journey of Creation: Over the past month, our team poured their hearts and souls into this project, pushing the boundaries of design to deliver a product that truly represents our client’s vision and goals

citește mai mult

0 Comentarii