La ce folosesc Agenții Virtuali?

Agenți Virtuali online de cele mai multe ori potențiali clienți au nevoie de informații mai amănunțite despre produsel sau serviciile pe care le oferim înainte de a lua decizia de cumparare.

Deasemenea este posibil ca o dată ce un client a achiziționat un produs sau un servicoiu să aiba nevoie de mai multe informații.

În oricare dintre situații există mai multe soluții:

  • punerea la dispoziția clienților un numar de telefon la care pot apela
  • crearea unei secțiuni de tip FAQ (întrebări și răspunsuri frecvente)
  • implantarea unui asisitent virtual

Folosirea unui Asistent Virtual aduce mai multe avantaje:

  1. răspunde rapid întrebărilor
  2. poate să folosească o bază de date extinsă de răspunsuri
  3. este mult man economic în comparație cu un suport telefonic personal
  4. ponte să se retroalimenteze din întrebarile pe care le primește pentru a înbunătății lista de răspunsuri

Cele mai importante companii au găsit în Asistenții Virtuali o formă foarte economică și efectivă de a rezolva cele mai frecvente nelamuriri.

Ca un excemplu vă punem la dispoziție în pagina noastra un exemplu de un Agent Virtual (deocamdată în engleză) care răspunde la cele mai frecvente întrebări despre Coronavirus.

Vă rugăm să ne sunați pentru a obține mai multe informații despre cum un Asistent Virtual vă poate ajuta să vă îmbunătațiți relația cu clientții sau cu angajații.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *