Alţi factori importanţi în optimizare

1.Clasa de domenii:

        Un factor important pentru motoarele de căutare. Spre exemplu: .edu si .org sunt domenii privilegiate în ochii motoarelor de căutare; .com deasemenea, cu specificaţia că sunt verificate des datorită SPAM-ului creat pe unele site-uri ce deţin astfel de domenii; .info a devenit destul de bine văzut de către motoarele de căutare; .ro e regional şi deci ele au importanţă, în general, pentru secţiunile locale/regionale ale unor motoare de căutare ce oferă şi această opţiune de căutare.

2.Mărimea fisierelor:

        E indicat ca acestea să nu depasească 100K ca marime a paginilor. Ele nu ar trebui să fie mai mici de 40K. Deasemenea, pentru a avea un raport favorabil ar trebui ca textul de pe pagina să fie mai mare decat imaginile, raportul fiind în favoarea continutului.

3.Caractere speciale – cratime in link-uri:

        E indicat ca acestea să fie în jur de 4 in forma link-ului, depaşirea lor putând părea ca făcând SPAM.

4.Conţinut actualizat:

        E indicat ca la o anumită perioadă să actualizaţi conţinutul de pe pagini.
        Google preţuieşte paginile cu conţinut actualizat. Actualizarea conţinutului şi a link-urilor (structurii site-ului) poate aduce o indexare frecventă şi deci rezultate profitabile. Depinde de modul în care o faceţi. Mai devreme, am specificat ca link-urile să nu se schimbe decât periodic.

5.Variaţii ale cuvintelor (stemming):

        Cuvintele cheie pot fi folosite pe diferite variaţii dintr-o familie simplă de cuvinte. Google sugerează acest mod de formare a textelor şi de utilizare a cuvintelor cheie:

Alţi factori importanţi în optimizare

        Word variations (stemming)
Google now uses stemming technology. Thus, when appropriate, it will search not only for your search terms, but also for words that are similar to some or all of those terms. If you search for pet lemur dietary needs, Google will also search for pet lemur diet needs, and other related variations of your terms. Any variants of your terms that were searched for will be highlighted in the snippet of text accompanying each result.

        Spre exemplu, se poate folosi toată familia de cuvinte gen: traduc, traducere, traduce, traducător, traducători, etc.
Acest mod poate aduce căutari relevante, dacă aceste cuvinte sunt susţinute în conţinut.

6.Semantica aplicată:

        Această inovaţie încearcă să compare sau să determine asemanarea dintre cuvinte şi să prezinte în rezultate, relevanţa sau relaţia lor după anumite căutari.

        „Applied Semantics is a proven innovator in semantic text processing and online advertising,” said Sergey Brin, Google’s co-founder and president of Technology. „This acquisition will enable Google to create new technologies that make online advertising more useful to users, publishers, and advertisers alike.”

        Utilizată în deosebi atunci când folosiţi sisteme de advertising ale motoarelor de căutare.

        Ideea e că relaţiile dintre unele cuvinte (gen: Furculita=Unealta; Peste=Stiuca, etc; Fotbal=Joc, Meci, Jucatori) să aducă rezultate cu relevanţă după aceste căutări. Semantica aplicată se îmbină cu variaţiile cuvintelor, astfel încât rezultatele să fie relevante şi apropiate ca subiect.

7.Cantitatea conţinutului:

        Google caută pagini cu conţinut mare, informaţie detaliată şi diferită.        Site-urile Web mari, bine organizate şi cu structură clară sunt considerate site-uri bune pentru indexat, astfel încat rezultatele să fie cat mai variate.

A nu se face confuzie între marimea paginilor, numarul de link-uri şi cantitatea conţinutului.

8.Varsta site-ului Web:

        Brevetul Google specifică faptul că site-urile vechi sunt de încredere, stabile. Site-urile Web cu o vârstă mărită de existenţă, deţin locuri privilegiate în ochii lui Google şi deci a rezultatelor după căutari.

Alţi factori importanţi  în optimizare
Alţi factori importanţi în optimizare

0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *