De ce am nevoie de un site?

Site-ul web, investiţie profitabilă sau cheltuiala inutilă?

De ce am nevoie de un site ?
De ce am nevoie de un site ?

De ce am nevoie de un site ?Motivele pentru a avea un site pe Internet sunt diverse. Desigur, dacă firmele concurente sunt deja prezente pe Internet, este necesar sa fie si firma dumneavoastră. Sunteţi o firma respectabilă iar imaginea firmei va avea de castigat printr-un site web. Şi, in fond, orgoliul de a nu ramane in urma amicilor de afaceri este perfect justificat.
De cele mai multe ori insă, principala motivaţie care ar trebui sa va indemne spre realizarea unui site, lipseste. Site-ul firmei dumneavoastră trebuie privit ca o INVESTIŢIE.

Banii pe care i-aţi platit pentru realizarea lui trebuie sa va aduca un beneficiu.

Dacă in maxim 6 luni de la lansarea site-ului nu aţi avut nici un client care sa fi ajuns la dumneavoastră prin intermediul sau, inseamna ca site-ul dumneavoastră nu-si merita banii.

Şi, din pacate, acest lucru se intampla foarte frecvent.
Este site-ul dumneavoastră web o investiţie sau este doar o cheltuială inutilă?

Afacerile firmei dumneavostra au cunoscut vreo creştere după lansarea site-ului? Sunt intrebari pe care, ca manager, este obligatoriu sa vi le puneţi.
Motivele ineficienţei unui site sunt numeroase. Iata cateva, in ordinea importanţei:

  Site-ul nu este promovat.

Deşi buna funcţionare a site-ului pare o condiţie de la sine inteleasă, destul de des pot fi gasite site-uri cu pagini care nu se deschid, cu baze de date care dau erori, cu formulare care funcţionează incorect.

Un site care da erori la funcţionare ii va indeparta definitiv pe potenţialii clienţi care nu vor mai reveni pe site si nici la firma dumneavostra. Şi, fara indoiala, justificat.

Nici dumneavoastră nu aţi mai reveni intr-un magazin in care liftul s-a blocat intre etaje sau casa de marcat s-a defectat tocmai cand, după o asteptare de jumatate de oră, aţi ajuns sa platiţi.


Aşa incat, la finalizarea proiectului, rezervati-vă o oră pentru a vizita site-ul in intregime si asiguraţi-vă ca totul funcţionează fara greş.

Site-ul are un design prea complicat

Designul site-ului este zona in care firma pe care o veţi angaja va avea cele mai multe propuneri

. Vi se va propune ca intregul site sa fie realizat cu cea mai modernă tehnologie, vi se va propune o pagină animată de intrare in site, metode de navigare sofisticate, muzica de fundal si cate si mai cate.

Nu acceptaţi fara rezerve toate acest propuneri. Nu uitaţi ca site-ul este un obiect utilitar si ca principala lui funcţie este sa va aducă clienţi, nu sa demonstreze talentul de designeri al celor care il realizează.

Cei care intră pe site sunt in cautare de informaţii despre ceea ce aveţi dumneavoastră de oferit. Nu le ingreunaţi cautarea prin folosirea unui design prea complicat.

Paginile de intrare animate, navigarea greoaie sau obscură in cadrul site-ului au darul de a face accesul la informaţii mai dificil. Folosirea tehnologiilor de ultima oră face ca paginile site-ului sa se incarce mai greu.

Toate aceste dificultaţi il vor indeparta pe vizitator care are intotdeauna la un click distanţa site-urile concurenţei. Poate ca site-ul dumneavoastră va arata, intr-adevar, extraordinar. Dar dacă nu va aduce clienţi, la ce bun?
Fiţi, prin urmare, precaut.

Puneţi-va in pielea unui client potenţial

Puneţi-va in pielea unui client potenţial care caută o anumită informaţie pe site. Dacă paginile se incarca rapid, dacă puteţi gasi cu uşurintă ceea ce va interesează este in regula. In caz contrar insă, cereti o revizuire drastica a designului, astfel incat sa fie in avantajul vizitatorului.

Un site web poate fi o investiţie care sa va aduca beneficii substanţiale…sau o cheltuială inutilă si fără nici o eficienţa.

Un site cu un design atrăgător, simplu şi funcţional, actualizat la zi, funcţionand impecabil, bine promovat işi va amortiza costul in cel mult 6 luni, iar apoi va merge pe profit.

In vreme ce un site cu un design prea sofisticat, cu erori de funcţionare, neactualizat sau prost promovat va avea ca unica utilitate posibilitatea de a-i pune adresa pe carte de vizita.

Cam puţin, nu?

 Publicitatea online
Publicitatea online

Publicitatea online

Publicitatea online, întâlnită sub numele de publicitate interactivă, marketing online sau publicitate pe internet, este o formă de publicitate în Internet, promovare a unei afaceri, care folosește media online (pagini webnewslettere-mail) pentru a transmite mesaje către clientela (audiența) dorită.

Există mai multe forme de promovare a reclamei online, printre care bannerele publicitare, publicitatea contextuală și reclama prin motoare de căutare.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *