ELEMENTE Şi APLICAŢII NECESARE
ELEMENTE Şi APLICAŢII NECESARE în PRACTICAREA SEO pentru SITE-URILE Web
- Stăpânirea şi alegerea corectă de cuvinte cheie potrivite domeniului de activitate a site-ului Web pe care il detineţi; Cuvintele cheie alese pentru crearea de conţinut optimizat pentru motoare de cautare ţinand cont de domeniul de activitate pe care site-ul Web il prezintă.
Cuvânt cheie
Cuvânt cheie (raportat la sistemul SEO); Cuvânt folosit în cadrul unui motor de căutare pentru a obţine rezultate ce au relevanţă pentru căutarea făcută.
Plecând de la ideea că utilizatorii folosesc cuvinte cheie pentru a găsi site-uri cu relevanţă, ar trebui să ne alegem cuvintele cheie pentru site-ul Web pe care il deţinem.
Criteriile în a alege aceste cuvinte cheie diferă, unii întelegând că acestea ar trebui să exprime performantele firmei. Deţinătorului de site-uri în loc să se axeze specfic pe ceea ce site-ul web scopul cu care a fost creat.
Este importantă alegerea cuvintelor cheie specifice domeniului de activitate pe care site-ul îl prezintă. Evitând astfel cuvintele inutile ce ar putea să încurce.
Motoarele de căutare
Motoarele de căutare sunt avide după conţinut „proaspăt” şi de cantitate considerabilă. Cu cat un site deţine conţinut cu o cantitate apreciabilă actualizat periodic. Cu atâta mai mult roboţii motoarelor de cautare vor reveni mai des.
În disperata nevoie de a obţine locuri convenabile la căutari, optimizarea excesivă a unui text poate avea ca rezultat, creşterea în ochii motoarelor de căutare pentru conţinut şi evitarea utilizatorilor de a reveni pe site, datorită lipsei de conţinut explicit care să creeze o stare satisfăcătoare dupa vizionarea acestuia.
Mesajul către vizitator fiind greu recepţionat dar foarte util motoarelor de căutare.
E bine de folosit mesaje care să transmită un mesaj specific clar si care să poată fi folosit ca indexare pentru motoarele de căutare.
Exemple de texte şi mesaje folosite ce nu aduc nici un beneficiu unui conţinut optimizat:
- Folosirea semnelor speciale gen „-„, „|”,”< >”, etc. Aceste semne nu sunt utile atunci când se folosesc în cadrul . Meta Tag-urilor (cum ar fi: titlu, descriere, cuvinte cheie) . ele putând fi înlocuite cu cuvinte cheie specifice paginii cu conţinut optimizat.
- Descrieri şi titluri ce conţin mesaje de lauda, la adresa site-ului respectiv. Nu fac decât sa ocupe locul unor cuvinte cheie productive. In plus, orice firma care se respectă nu se lauda singură (si mai ales nu prin mesaje de acest gen), ci sunt laudaţi sau apreciaţi de vizitatori. Aprecierea sau lauda vizitatorilor face cat 10 titluri fără conţinut şi fără mesaj optimizat.
Spre exemplu: „cea mai bună firmă…”, „cel mai tare…. „, etc” nu aduc nici un folos în cadrul unui site optimizat şi nici ca firma ce ofera servicii de calitate.
- Repetarea exagerată în cadrul textelor a numelui firmei în detrimentul cuvintelor cheie. Potenţialul client sau vizitatorul, ajunge prin intermediul căutarilor de cuvinte cheie specifice pe site-ul dumneavoastră şi nu prin căutare numelui de firma sau a domeniului Web
- Trebuie evitat folosirea obsesiv şi agresiv a cuvintele cheie din texte. Daca densitatea şi relevanţa lor e exagerată, site-ul poate primi Spam.