Marketing-ul prin Internet trebuie conceput..
octombrie 19, 2020

Marketing-ul prin Internet

Marketing-ul prin Internet trebuie conceput, în primul rând, ca un set de activităţi complementare celor existente. Activând într-un domeniu bazat pe concurenţă, toate companiile depun eforturi din ce în ce mai mari pentru menţinerea şi extinderea bazei de clienţi. De aceea, activităţile de marketing sunt frecvent reînnoite pentru a menţine şi pe cât posibil, a spori interesul clienţilor. . Marketing-ul on-line are un set de beneficii, acestea sunt sunt:

  • Evoluţia rapidă de pe piaţa locală pe piaţa naţională;
  • Control asupra indicatorilor cost, volum şi profit;
  • Costuri relativ reduse;
  • Control  asupra  clienţilor  cu  condiția  existenţei  unei  baze  de  date  ale acestora

Marketing-ul on-line încorporează următoarele tipuri de marketing:

  • Search Engine Marketing (SEM)–marketingpe motoarele de căutare, oformă de marketing care urmăreşte promovarea site-urilor prin creşterea vizibilităţii lor în paginile de rezultat ale motoarelor de căutare. Fie prin plasare cu plată, publicitate contextuală sau prin folosirea tehnicilor gratuite de optimizare a motoarelor de căutare
  • Search Engine Optimization (SEO)–optimizare pentru motoarele de căutare. Procesul de îmbunătăţire a vizibilităţii unui site sau a unei pagini web în motoarele de căutare
  • Social Media Marketing (SMM)– acţiunile întreprinse pe platformelesociale . (bloguri, Twitter, Facebook, forumuri etc.) pentru conectarea şi construirea unei relaţii cu publicul ţintă.
  • E-mail Marketing–presupune transmiterea unui mesaj comercial unui grup de persoane prin intermediul poştei electronice.
  • Referal Marketing– marketing prin referinţe, o metodă de promovarea aproduselor sau serviciilor folosită pentru atragerea de noi clienţi, prin referinţe, recomandări făcute de alţi clienţi; mai este cunoscut şi sub denumirea de marketing „din gură în gură”
  • Content Marketing– marketing prin conţinut, include video marketing, image marketing, article marketing.

Marketing-ul on-line întregeşte un ansamblu de activităţi orientate spre dezvoltarea imaginii companiei fiind un vector comercial care ajută la creşterea vânzărilor on-line. Publicitatea on-line, relaţionarea cu clienţii potenţiali şi efectivi, realizarea statisticilor cu privire la evoluţia regresivă sau progresivă a companiei.

Având în vedere că Internetul crează un punct de legătură universal între oameni şi organizaţii de toate mărimile, oportunităţile care se deschid pentru activităţile de marketing sunt uriaşe.

Marketing-ul prin Internet

Activitatea de marketing prin Web poate fi personalizată şi adaptată în funcţie de interesele specifice ale fiecărui client.

Digital Kreator România

Read More About Us

Related Posts

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Why Choose Us?
Innovative Design: We push boundaries to create visually striking and unique designs that stand out in the digital realm.

User-Centric Approach: Your users are at the heart of our designs, ensuring an intuitive and delightful user experience.
Custom Solutions: Every project is a canvas, and we tailor our designs to suit your brand, your audience, and your goals.

citește mai mult
We’ve Moved to a New Creative Hub!

We’ve Moved to a New Creative Hub!

Hello to all our amazing followers and clients! We have some big news to share – Delta Design Agency has officially moved to a brand new office space!

A Bigger Canvas for Creativity:
Our new space is more than just an office; it’s a canvas where our creative ideas will flourish and evolve.

We’ve designed it to be an inspiring environment where innovation and collaboration can thrive.

citește mai mult
HiSport Project in Progress: Deadline is close!

HiSport Project in Progress: Deadline is close!

Hello, dear subscribers and clients! Our project is underway and we are just suffering from lack of time and staff for it, but we will make it by the deadline!

The Journey of Creation: Over the past month, our team poured their hearts and souls into this project, pushing the boundaries of design to deliver a product that truly represents our client’s vision and goals

citește mai mult

0 Comentarii