Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site
octombrie 26, 2020
See clear your digital strategy

Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site

Feed-back-ul

Succesul oricărei cercetări sau acţiuni întreprinse îl reprezintă analiza rezultatelor şi acţiunea în consecinţă. În domeniul promovării pe Internet este absolut nececar să cunoaştem productivitatea oricărei acţiuni. Este de dorit a se cunoaşte bugetul cheltuit cu acţiunile şi ce profit aduc ele, care sunt cele mai bune metode. Ce cred consumatorii despre firmă, şi ce vor.

Dacă nu se interpretează feed-back-ul, firmele nu sunt capabile să anticipeze doleanţele utilizatorilor, ceea ce duce implicit la pierderi materiale. Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site pe care îl avem:

  • Dacă se comandă prin telefon, se pot întreba direct interlocutorii
  • Numărarea accesărilor site-ului – există un soft are arată câţi utilizatori au vizualizat site-ul. Se urmăreşte fluxul periodic.
  • Utilizarea de softuri care oferă date în plus: media zilnică, săptămânală sau lunară, informaţii despre utilizator şi despre server-u utilizat. Numpărul celor care vin pentru prima dată sau revin, data şi ora accesării, timpul dintre două accesări. Traseul urmat de vizitator în cadrul site-ului, reprezentarea grafică a analizei datelor de mai sus.

Cele trei pricipii ale unui social brand:

  1. WIN-WIN RELATIONSHIPS – un social brand nu pune înaintepriorităţilesale, ci caută să le pună pe cele ale publicurilor salen menţinând un grad ridicat de transparenţă
  • ACTIVE LISTENING –un social brandmonitorizează permanent mediulonline, căutând să identifice conversaţiile relevante şi acţionând în timp util pe baza datelor obţinute
  • APPROPRIATE SOCIAL BEHAVIOUR –un social brand are oprezenţăbine definită în social media şi care răspunde etichetei comunităţii online din care face parte.

Feedback-ul pozitiv

Feedback-ul pozitiv este un proces în care efectele unei mici perturbații a unui sistem implică o creștere în mărimea perturbație . Altfel spus, A produce mai mult B, care, la rândul său, produce mai mult A. În schimb, un sistem care răspunde la o perturbație într-un mod care reduce efectul acesteia este un sistem cu feedback negativ.

Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site

Reţelele sociale sunt un loc în care se clădesc reputaţia şi încrederea pe care publicul o are într-o anumită companie.

Digital Kreator România


Read More About Us

Related Posts

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Why Choose Us?
Innovative Design: We push boundaries to create visually striking and unique designs that stand out in the digital realm.

User-Centric Approach: Your users are at the heart of our designs, ensuring an intuitive and delightful user experience.
Custom Solutions: Every project is a canvas, and we tailor our designs to suit your brand, your audience, and your goals.

citește mai mult
We’ve Moved to a New Creative Hub!

We’ve Moved to a New Creative Hub!

Hello to all our amazing followers and clients! We have some big news to share – Delta Design Agency has officially moved to a brand new office space!

A Bigger Canvas for Creativity:
Our new space is more than just an office; it’s a canvas where our creative ideas will flourish and evolve.

We’ve designed it to be an inspiring environment where innovation and collaboration can thrive.

citește mai mult
HiSport Project in Progress: Deadline is close!

HiSport Project in Progress: Deadline is close!

Hello, dear subscribers and clients! Our project is underway and we are just suffering from lack of time and staff for it, but we will make it by the deadline!

The Journey of Creation: Over the past month, our team poured their hearts and souls into this project, pushing the boundaries of design to deliver a product that truly represents our client’s vision and goals

citește mai mult

0 Comentarii