Marketingul viral si publicitatea virala
februarie 23, 2021

Marketingul viral si publicitatea virala se refera la tehnicile de marketing care cauta sa exploateze retelele sociale existente pentru a produce cresteri exponentiale in recunoasterea marcii. Printr-un proces similar extinderii unei epidemii. Se foloseste de reteaua Internet si poate ajunge la un numar mare de oameni intr-un timp relativ mic.

Marketingul viral

Marketingul viral este folosit, uneori, sa descrie un fel de campanii de marketing sub acoperire. Incluzand folosirea blog-urilor si a altor forme de relatii cu publicul pentru a face cunoscut. Din vorba in vorba, un produs sau un serviciu nou. De cele mai multe ori, scopul campaniilor de marketing viral este de a genera o acoperire a pietei mult mai mare decat ar fi acoprit bugetul companiei publicitare.

Publicitate virala

Termenul „publicitate virala” se refera la ideea ca oamenii vor vizita si vor impartasi un continut distractiv; este, de obicei, sponsorizata de un brand (marca), care cauta sa popularizeze un produs sau un serviciu. Aceste reclame virale sunt adesea de forma unui clip amuzant, a unui joc flash interactiv, unor imagini sau chiar texte.

Marketingul viral este popular datorita usurintei cu care sunt executate campaniile, costului relativ scazut, target-ului bun, si ratei de raspuns rapide. Principalul atu al marketingului viral este abilitatea acestuia de a obtine un numar mare de oameni interesati la un pret scazut. Dezavantajul, insa, este ca uneori mesajele pot arata ca emailurile spam existand astfel riscul de a distruge imaginea brand-ului. In acest caz, expeditorul si subiectul au un rol foarte important pentru a remedia problema; De exemplu; Cand se trimite un link sau o pagina web, subiectul poate fi „(Numele unei persoane) crede ca ti-ar placea aceasta pagina”. Destinatarul va recunoaste atunci numele si va sti ca nu este mail nesolicitat.

Cea mai dificila problema este achizitionarea si pastrarea unei baze mari de clienti. Prin intermediul Internetului si al efectelor mailurilor publicitare, eforturile B2C (business-to-consumer). Au un impact mai mare decat celelalte instrumente ale marketingului. Email-ul genereaza 15% din vanzarile online din America de Nord, procentul continuand sa creasca. Tehnica marketingului viral evita deranjul provocat de spam si incurajeaza utilizatorii unui anumit produs sau serviciu sa il recomande prietenilor.

Ce este Marketingul Viral și Publicitatea Virală?

Read More About Us

Related Posts

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Crafting Digital Experiences, Igniting Imagination

Why Choose Us?
Innovative Design: We push boundaries to create visually striking and unique designs that stand out in the digital realm.

User-Centric Approach: Your users are at the heart of our designs, ensuring an intuitive and delightful user experience.
Custom Solutions: Every project is a canvas, and we tailor our designs to suit your brand, your audience, and your goals.

citește mai mult
We’ve Moved to a New Creative Hub!

We’ve Moved to a New Creative Hub!

Hello to all our amazing followers and clients! We have some big news to share – Delta Design Agency has officially moved to a brand new office space!

A Bigger Canvas for Creativity:
Our new space is more than just an office; it’s a canvas where our creative ideas will flourish and evolve.

We’ve designed it to be an inspiring environment where innovation and collaboration can thrive.

citește mai mult
HiSport Project in Progress: Deadline is close!

HiSport Project in Progress: Deadline is close!

Hello, dear subscribers and clients! Our project is underway and we are just suffering from lack of time and staff for it, but we will make it by the deadline!

The Journey of Creation: Over the past month, our team poured their hearts and souls into this project, pushing the boundaries of design to deliver a product that truly represents our client’s vision and goals

citește mai mult

0 Comentarii