Etapele de realizare a unui site

Existenta unui site Web reprezinta in prezent cel mai modern si eficient mijloc de prezentare si de activitate in Internet, pentru o persoana fizica sau o organizatie. 
Pentru realizarea site-urilor Web, au fost realizate o multime de instrumente software, incepa nd cu cele mai simple de tip WYSIWYG (what-you-see-is-what-you-get), la cele de nivel inalt, pentru construirea aplicatiilor bazate pe Web, la servicii care adauga elemente de finisare, dand un aspect deosebit de profesional site-ului. 
In general se recomanda beneficiarilor sa apeleze la o firma de specialitate pentru realizarea unui site Web. 
          Astfel este necesar sa se efectueze o analiza a oportunitatii realizarii unui site. Analiza efectuata de specialist trebuie sa stabileasca in primul rand urmatoarele elemente : 

  • Este nevoie de un site Web?
  • Ce tip de site este necesar?
  • Care este suma alocata disponibila pentru realizarea site-ului?
  • Este cel mai indicat disigner? 
  • In ca t timp se poate realiza? 
  • Ce browser se prefera?
  • Cat de rapid se pot incarca paginile?
  • Ce motoare de cautare va fi listat site-ul?
  • Platforma sistem va fi utilizata? 
              Companiile de design Web inseamna de obicei mai mult deca t o ma na de oameni, care se ocupa de partea grafica a unui site. Aceste companii asigura in mod frecvent consultanta precum si o parte din servicii necesare pentru realizarea unui site. 

Pentru crearea unui site performant sunt necesar de parcurs urmatoarele etape : 

Etapele de realizare a unui site


          – Etapa 1 – Proiectare (Design) 
          – Etapa 2 – Promovare (Marketing) 
          – Etapa 3 – Gazduirea (Hosting) 
          – Etapa 4 – Administrare.

Etapele de realizare a unui site

Proiectarea

Proiectarea, nu înseamnă numai partea de conceptie grafica a paginilor Web, ci si crearea oricaror programe necesare (de exemplu, pentru legarea la o baza de date) sau de formulare folosite pentru colectarea de informatii de la utilizatorii (vizitatorii) site-ului.

In general, companiile care se ocupa cu dezvoltarea site-urilor Web, se ocupa si de promovarea acestuia. Promovarea site-ului prin bannere publicitare si posta electronica. Constituie o metoda eficienta in cresterea traficului de acces la site-ul respectiv. 

Categorii: Site