GOOGLE CA SEO TOOL

Google, cel mai mare si mai popular motor de cautare de pe web, ofera o serie de utilitare SEO (SEO tools) prin: Google Analytics;

Google Webmaster Central,  şi parteneriat în publicitatea online, prin 2 programe:

Google AdWords (pentru agenţii de publicitate) şi

Google AdSense (pentru proprietarii de site-uri).

     GOOGLE CA SEO TOOL

        Permite analiza traficului unui website: numarul vizitelor, durata, sursa (reffering sites/search engines), distribuţia lor cronologică sau geografică, chiar şi studiul eficienţei reclamelor AdSense sau campaniilor AdWords, sau evaluarea cuvintelor

  • Google PageRank
        Google clasifică/ierarhizează paginile/site-urile web acordând un calificativ între 1 si 10 denumit PageRank (PR), influentat de numarul şi calitatea link-urilor externe (de pe alte site-uri) către site-ul respectiv, dar şi de alţi factori, folosind un algoritm sofisticat. Ce înseamna un link de calitate? Un link de pe un site cu PR mare. Majoritatea reţelelor de publicitate online iau în considerare Google PR la stabilirea importanţei/valorii unui site.

Google AdWords

GOOGLE CA SEO TOOL
GOOGLE CA SEO TOOL
        Îmbunătăţiti traficul site-ului dvs. prin promovare pe Google.         Există opţiunea de a face publicitate site-ului  pe Google. O campanie publicitară contra cost va creşte numarul de vizitatori al site-ului, iar posibilitatea de stabilire a costului-pe-click permite controlul costurilor şi evaluarea rentabilitaţii investitiei.  

Google AdSense

         Site-ul are de câştigat afisând anunţuri de la Google.
        
Google plateşte pentru afisarea automată a anunţurilor publicitare (Google ads) sau a facilitaţii de căutare (Google search) pe site-ul dvs. Anunţurile, care pot fi de tip link, text, imagine şi chiar video, au tematica similară cu a site-ului dvs. fiind astfel utile vizitatorilor.

Google  webmaster central

        Acesta este locul unde un webmaster trebuie să îşi înceapă activitatea :
Google Webmaster Central

        Primul lucru ce trebuie făcut de un webmaster este să îşi facă cont pe Webmaster Central de la Google.

        În primul rând, posesorii de site-uri trebuie să anunţe  Google de existenţa site-ului  : Add your URL to Google!

         Urmorul pas este analiza acestui serviciu: Google Webmaster tools
şi validarea site-ul urcând un fisier html cu un anume nume.

          Google a creat acest Gogle Webmaster Tools astfel încât să fie intuitiv de aceea o sa vă fie uşor să vă descurcati.

         Un feature important este directionarea Google către sitemapul site-ului. Astfel  Google o să culeaga mai mult decat suficiente informaţii despre site-ul tău.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *