Marketingul online vs marketingul traditional

 Indiferent de mediul în care este practicat sau de activitatea prestată, marketingul rămâne tot marketing. Dar în același timp este recunoscută influența foarte mare a tehnologiilor moderne asupra marketingului.

  Toate companiile trebuie să implementeze strategii de marketing pentru a atrage clienții. A creea o imagine de marcă și să rămână competitivi pe piață. Instrumentele de marketing variază de la mediile tradiționale, cum ar fi de imprimare. Difuzare și panou de publicitate , la obținui de înaltă tehnologie cum ar fii strategii de web, interactive și e-mail marketing. Abordarea care funcționează cel mai bine pentru afacerii, depinde de bugetul lor și de publicul țintă.

  La urma urmei , în timp ce marketingul tradițional este încă relevant pentru a ajunge la unii clienți. Internetul este un instrument din ce în ce important de marketing pentru un public online în creștere.

  Marketingul online este un nou canal de comunicare aducând cu el noi oportunitați. Neînlocuind marketingul tradițional, ci venind cu o completare a acestuia. El se diferenţiează prin costuri, timp, interactivitate, globalizare și disponibilitate.

Marketingul online vs marketingul traditional

 Spre deosebire de marketing online , marketingul tradițional tinde să implice o gamă mai largă de medii . De exemplu direct mail-il, expedierea din „ușă în ușă”, presa cotidiană, presa periodică, mediile audiovizuale, telefonul, publicitatea exterioară, publicațiile adresate clienților organizației. Adoptarea lui implică unele costuri uriașe pentru producerea . Și tipărirea de broșuri, cataloage, pentru expedierea informațiilor de prospectare, pentru menținerea personalului responsabil pentru serviciul de relații cu clientul. Marketingul online implică un cost mai redus, înlocuindu-se astfel canalele de publicitate

Marketingul online implică un cost mai redus, înlocuindu-se astfel canalele de publicitate traditionale. În mediul online informațiile sunt actualizate cu ușurință, cataloagele și broșurile electronice nu necesită tipărire, ambalare, depozitare și expediere, și nu necesită angajarea de personal pentru a expediia informațiile. Transmiterea unui mesaj sau a mai multor mesaje către numeroși potențiali clienți se realizează la un cost scăzut[1] sau aproape nul. Companiile au posibilitatea de a afișa ofertele speciale pe propriul site, pe rețelele de socializare . Sau au posibilitatea de a le face cunoscute prin e-mail-uri trimise clienților abonați la newsletter-ul lor..

Elaborarea textelor ce urmează a fi tipărite, de asemenea apariția unor greșeli ce trebuie corectate fiind de cele mai multe ori inevitabilă. Ca urmare, marketingul tradițional necesită o perioadă îndelungată de timp, de aceea poate dura foarte mult timp ca o reclamă să apară într-o publicație. Prin utilizarea marketingului online se economisește foarte mult timp, deoarece nu necesită tipărire. Și se pot face modificări direct, într-un timp foarte scurt.

Marketingul online este bogat în informații

Marketingul online este bogat în informații și este interactiv. Astfel permite clienților să caute și să gasească informații in cel mai scurt timp. În ciuda fapului că volumul de informații disponibile online este mare, un potențial cumpărător poate avea nevoie de parerea uniu specialist pentru a achiziționa un produs. Pentru a rezolva această problemă se poate pune la dispoziția potențialului client un link pe care acesta îl poate acesa pentru a se informa în legatură cu produsul pe care vrea să-l achizitioneze. Dacă clientul accesează link-ul este redirecționat către un ”chatroom”[3](cameră de discuții) prin care un agent de vânzări al companiei respective îi poate oferi informații suplimentare despre caracteristicile produsului, garanții.  Marketingul online oferă posibilități egale de accesare, astfel se reduc barierele de intrare. Marketingul online poate oferi o legatură globală instantanee. Această legatură globală este formată de toate rețelele online care se creează. Cu ajutorul marketingului online,

barierele de timp și spațiu sunt înlăturate din calea tranzacțiilor cu clienții din alte țări.

Marketingul online este disponibil în orice zi la orice oră. Informațiile fiind  obținute în timp real și se pot face prin intermediul grupurilor de discuții, astfel părerile clienților pot fi aflate într-un timp foarte scurt.

Pentru a implementa o strategie de marketing online de succes, este foarte important să ținem cont de diferențele dintre marketingul tradițional. Și cel online, deoarece odată cu dezvoltarea mediului online, strategiile de marketing online vor face diferența dintre succes și eșec .

Marketingul online

Marketingul online a apărut ca o necesitate a diversificării marketingului, a pătrunderii lui pe un segment în continuă dezvoltare. Acest termen este încă vag pentru mulţi specialiști în comunicare. De cele mai multe ori marketingul online se traduce printr-o prezenţă web, care nu are o strategie . În spate, nu este orientată pe obiective şi nu foloseşte nici una dintre metodele de promovare excelente care sunt puse la dispoziţie. Prezența acestui tip de marketingului. Începe în mediul online prin existenţa unei pagini web sau printr-o pagină pe o rețea de socializare. Tot mai multe firme au în portofoliu o pagina web . Prin care îşi prezintă produsele, echipa, planurile de viitor și datele de contact.

Dorită dezvoltării intense a internetului, marketingul online este un domeniu relativ nou, care câştigă din ce în ce mai mult teren și oferă astfel o gamă din ce în ce mai largă de oportunități în raport cu canalele de comunicare tradiţionale care impun anumite limite de timp şi spaţiu. Marketingul online fiind un domeniu nou, nu a fost încă explorat în totalitate şi nici valorificat la cel mai înalt nivel.

Digital Kreator

Marketingul online vs marketingul traditional