Obiectivul optimizarii pentru motoarele de cautare

Obiectivul optimizarii pentru motoarele de cautare este cresterea numarului de vizitatori prin obţinerea unor pozitii superioare in motoarele de cautare. Optimizarea pentru motoarele de cautare este stiinţa care sta intr-o stransa legatura cu managementul şi marketingul unui site.

Optimizarea este în mare parte de natura tehnica si combina programarea cu afacerea, vanzarile avand la baza idea de a obtine castiguri insemnate de pe urma pozitionarii in motoarele de cautare

Site-urile care ocupa un loc fruntas in listarile motoarelor de cautare beneficiaza de toata atentia vizitatorilor. Statisticile arata ca majoritatea vizitatorilor, care sunt in cautare de informatii sau au un anumit interes de afaceri, vor cauta informatiile dorite pe primele trei situri listate în motoarele de cautare. Am putea aftfel afirma ca marimea numarului de vizitatori este direct proportionala cu locul ocupat in cadrul motoarelor de cautare.

Internetul funcţioneaza dupa acelasi principiu: poti avea cea mai atractiva oferta, cel mai bun produs de pe piata, insa in cazul in care nimeni nu este constient de existenta acestuia totul este in zadar.

Fiecare companie este constienta de acest lucru, insa capacitatea financiara a fiecareia difera. Am putea afirma ca nu este usor sa tii pasul cu concurenta. In lumea de azi posibilitatile financiare limiteaza in mare parte si posibilitatile castigurilor.

Este o situatie des intalinita cand o oferta slaba are castig de cauza, datorita unei campanii publicitare eficace si eficiente. Datorita cresterii rapide a utilizatorilor de internet paginile web personalizate au devenit ceea mai ieftina si eficienta metoda de publicitate.

Optimizarea pentru motoarele de cautare

(SEO) este procesul de imbunatatire prin metode organice a vizibilitatii unui site web in cadrul rezultatelor motoarelor de cautare. Pentru obtinerea unei pozitii cat mai inalte pentru unul sau mai multe cuvinte cheie dorite. Prin intermediul unor modificari facute la nivelul site-ului (cod sursa,design si continut) si in afara site-ului (prin construirea de linkuri).

Cele mai mari costuri generate de optimizarea cautarilor organice provin din angajarea de consultanti SEM. Si din schimbarea tehnologiilor care stau la baza site-ului, deoarece de multe ori acesta trebuie refacut complet pentru integrarea unui sistem de administrare a continutului .

Deciziile avute in vederea optimizarii unui site web pentru motoarele de cautare trebuie sa se bazeze in primul rand pe ceea ce potentialii clienti s-ar astepta sa gaseasca pe acel site.

Din aceasta cauza este foarte important sa nu se foloseasca repetarea excesiva a unor cuvinete cheie . Sau alte practici ce ar putea ingreuna accesul utilizatorilor la informatiile publicate.

Obiectivul optimizarii pentru motoarele de cautare
Obiectivul optimizarii pentru motoarele de cautare