Strategii de promovare pe Facebook

Strategii de promovare pe Facebook

Strategii de promovare pe Facebook Companiile pot fi implicate în social media, chiar dacă au luat decizia de a nu fi prezente acolo. În moduri diferite ele devin prezente prin clienţi, angajaţi şi alte părţi interesate care scriu . Și discută despre companii în...
Companii românești pe Facebook

Companii românești pe Facebook

Companii românești pe Facebook Companii românești pe Facebook Principalul instrument de promovare a afacerii în mediul online este Facebook. Cu un număr de utilizatori în continuă creștere, mai multe companii romanești încep să acorde o importanță din ce în ce mai...
Rețeaua de socializare Facebook

Rețeaua de socializare Facebook

Rețeaua de socializare Facebook Facebook a fost fondat de către Mark Zuckerberk, în anul 2004, în timp ce studia psihologia la Universitatea Harvard. Inițial s-a numit „TheFacebook”, numele fiind preluat din foile de hârtie distribuite bobocilor, profilarea...
Conceptul de marketing online

Conceptul de marketing online

Conceptul de marketing online În zilele noastre Internetul a ajuns să fie o formă de comunicare și de informare a lumii moderne, de aceea tot mai multe firme aleg să aibă pe lângă sedii fizice și sedii virtuale. Internetul a ajuns să schimbe lumea în care trăim ,...
Strategii de promovare pe Facebook

FORMELE ŞI ROLUL MASS-MEDIA

FORMELE ŞI ROLUL MASS-MEDIA 1. FORMELE MASS-MEDIA Mass-media reprezintă totalitatea mijloacelor tehnice de transmitere a informaţiilor în rândul maselor. Care au luat o dezvoltare deosebită în epoca contemporană. Având receptivitate şi influenţe educaţionale şi...
Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site

Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site

Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site Feed-back-ul Succesul oricărei cercetări sau acţiuni întreprinse îl reprezintă analiza rezultatelor şi acţiunea în consecinţă. În domeniul promovării pe Internet este absolut nececar să cunoaştem productivitatea...