de Editorial Team | ian. 13, 2021 | Facebook, Marketing Online
Strategii de promovare pe Facebook Companiile pot fi implicate în social media, chiar dacă au luat decizia de a nu fi prezente acolo. În moduri diferite ele devin prezente prin clienţi, angajaţi şi alte părţi interesate care scriu . Și discută despre companii în...
de Editorial Team | ian. 4, 2021 | Facebook
Companii românești pe Facebook Companii românești pe Facebook Principalul instrument de promovare a afacerii în mediul online este Facebook. Cu un număr de utilizatori în continuă creștere, mai multe companii romanești încep să acorde o importanță din ce în ce mai...
de Editorial Team | dec. 21, 2020 | Facebook
Rețeaua de socializare Facebook Facebook a fost fondat de către Mark Zuckerberk, în anul 2004, în timp ce studia psihologia la Universitatea Harvard. Inițial s-a numit „TheFacebook”, numele fiind preluat din foile de hârtie distribuite bobocilor, profilarea...
de Editorial Team | dec. 14, 2020 | Marketing Online, Facebook, Google, SEO
Instrumente de promovare a marketingului online Instrumente de promovare a marketingului online Mediul online vine să completeze metodele tradiţionale de promovare cu o serie de metode de comunicare instantanee, la un cost redus şi cu un nivel foarte exact de...
de Editorial Team | dec. 10, 2020 | Marketing Online
Marketingul online vs marketingul traditional Indiferent de mediul în care este practicat sau de activitatea prestată, marketingul rămâne tot marketing. Dar în același timp este recunoscută influența foarte mare a tehnologiilor moderne asupra marketingului. ...
de Editorial Team | nov. 24, 2020 | Marketing Online
EFECTELE MASS-MEDIA ASUPRA CULTURII SI SOCIETATII Dupa o activitate considerabila de cercetare a impactului mass-media s-a ajuns la concluzia potrivit careia, media nu actioneaza direct doar asupra indivizilor, ci au efecte asupra culturii, volumului de cunostinte,...
de Editorial Team | nov. 18, 2020 | Marketing Online
Conceptul de marketing online În zilele noastre Internetul a ajuns să fie o formă de comunicare și de informare a lumii moderne, de aceea tot mai multe firme aleg să aibă pe lângă sedii fizice și sedii virtuale. Internetul a ajuns să schimbe lumea în care trăim ,...
de Editorial Team | nov. 5, 2020 | Marketing Online
FORMELE ŞI ROLUL MASS-MEDIA 1. FORMELE MASS-MEDIA Mass-media reprezintă totalitatea mijloacelor tehnice de transmitere a informaţiilor în rândul maselor. Care au luat o dezvoltare deosebită în epoca contemporană. Având receptivitate şi influenţe educaţionale şi...
de Editorial Team | oct. 26, 2020 | Feedback-ul
Obţinerea feed-back-ului depinde de tipul de site Feed-back-ul Succesul oricărei cercetări sau acţiuni întreprinse îl reprezintă analiza rezultatelor şi acţiunea în consecinţă. În domeniul promovării pe Internet este absolut nececar să cunoaştem productivitatea...
de Editorial Team | oct. 19, 2020 | Marketing Online
Marketing-ul prin Internet Marketing-ul prin Internet trebuie conceput, în primul rând, ca un set de activităţi complementare celor existente. Activând într-un domeniu bazat pe concurenţă, toate companiile depun eforturi din ce în ce mai mari pentru menţinerea şi...