Marketing-ul prin Internet

Marketing-ul prin Internet trebuie conceput, în primul rând, ca un set de activităţi complementare celor existente. Activând într-un domeniu bazat pe concurenţă, toate companiile depun eforturi din ce în ce mai mari pentru menţinerea şi extinderea bazei de clienţi. De aceea, activităţile de marketing sunt frecvent reînnoite pentru a menţine şi pe cât posibil, a spori interesul clienţilor. . Marketing-ul on-line are un set de beneficii, acestea sunt sunt:

  • Evoluţia rapidă de pe piaţa locală pe piaţa naţională;
  • Control asupra indicatorilor cost, volum şi profit;
  • Costuri relativ reduse;
  • Control  asupra  clienţilor  cu  condiția  existenţei  unei  baze  de  date  ale acestora

Marketing-ul on-line încorporează următoarele tipuri de marketing:

  • Search Engine Marketing (SEM)–marketingpe motoarele de căutare, oformă de marketing care urmăreşte promovarea site-urilor prin creşterea vizibilităţii lor în paginile de rezultat ale motoarelor de căutare. Fie prin plasare cu plată, publicitate contextuală sau prin folosirea tehnicilor gratuite de optimizare a motoarelor de căutare
  • Search Engine Optimization (SEO)–optimizare pentru motoarele de căutare. Procesul de îmbunătăţire a vizibilităţii unui site sau a unei pagini web în motoarele de căutare
  • Social Media Marketing (SMM)– acţiunile întreprinse pe platformelesociale . (bloguri, Twitter, Facebook, forumuri etc.) pentru conectarea şi construirea unei relaţii cu publicul ţintă.
  • E-mail Marketing–presupune transmiterea unui mesaj comercial unui grup de persoane prin intermediul poştei electronice.
  • Referal Marketing– marketing prin referinţe, o metodă de promovarea aproduselor sau serviciilor folosită pentru atragerea de noi clienţi, prin referinţe, recomandări făcute de alţi clienţi; mai este cunoscut şi sub denumirea de marketing „din gură în gură”
  • Content Marketing– marketing prin conţinut, include video marketing, image marketing, article marketing.

Marketing-ul on-line întregeşte un ansamblu de activităţi orientate spre dezvoltarea imaginii companiei fiind un vector comercial care ajută la creşterea vânzărilor on-line. Publicitatea on-line, relaţionarea cu clienţii potenţiali şi efectivi, realizarea statisticilor cu privire la evoluţia regresivă sau progresivă a companiei.

Având în vedere că Internetul crează un punct de legătură universal între oameni şi organizaţii de toate mărimile, oportunităţile care se deschid pentru activităţile de marketing sunt uriaşe.

Marketing-ul prin Internet

Activitatea de marketing prin Web poate fi personalizată şi adaptată în funcţie de interesele specifice ale fiecărui client.

Digital Kreator România


0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *